Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
15 april 2013   2:03am




Food.. shelter.. water.. air. Four basic need in human life.
Salah satu tak ada memang bermasalah lah.


Baru baru ni area gombak, setapak dan ampang takde air. Dalam dua hari jugak lah. Punca dia sebab paip pecah dekat gombak. Eh.. betul ke sebab paip pecah? haha macam tak confident pulak. Maklumlah busy sangat kerja sampai tak sempat nak up to date news.


Terdesak takde air punya pasal.. macam macam tempat aku pergi merempat melepaskan hajat dan mandi la of course. Petronas.. rumah orang. Paling mainstream.. sejam sebelum masuk kerja aku g mandi dekat tandas mall sebelah tempat kerja. Kahkahkah siap bawak sabun shampoo bagai lah. Tapi no problem lah. Mandi dekat tempat awam bukan satu benda biasa.


Dulu dulu masa sekolah.. zaman zaman form 4 form 5. Mana ada transport lagi masa tu. Yang ada kaki je lah. Setiap hari ahad ada training softball dekat padang Au2. Habis je training ada tuisyen pulak. Mana sempat nak balik rumah. Jalan penyelesaian, mandi dekat stesen minyak shell dekat dengan tuisyen tu. Eh.. ingat dekat ke jalan kaki dari padang ke tuisyen? Jauh wooo.. Memang setiap ahad tu lah port aku mandi. Ahahahah kelakar rasa bila ingat balik. 


Zaman susah. Sekarang ni takde lah senang mana. Tapi not bad lah. Adik adik aku pun mana rasa dah semua benda ni. Nak berhantar berambik je. Aku pun kalau ada kat rumah tak sanggup lah nak biarkan dorang rasa zaman aku dulu. Setiap masa jalan je. Sampai kena kacau dengan orang gila.. mamat mamat gila seks dah jadi benda biasa. Nasib aku pandai. Setiap kali rasa ada bahaya.. alarm alert aku cepat je berbunyi. Lari pecut lah apa lagi. Funny. But seriously.. I dont mind. Thats what make me the way I am now.   Still survived.




P/s : Kali ni aku kerja bukan untuk pengalaman. Tapi untuk satu tujuan. To do the things I like the most. Berjalan :D







No comments: