Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
16 Feb 2013  9:52pm
(Banda Kaba, Melaka)



Kaki aku diantara yang paling panjang dalam family aku. Mungkin tu antara sebab kenapa aku yang paling langkah panjang kot. Kuat merayap, kuat berjalan, semua la kuat. Penat Mummy Monster dengan Big Boss nak menjaga aku yang sorang ni. Dorang marah aku merajuk. Dorang marah aku membentak. Dorang marah aku marah balik.


Aku faham dorang risau. Tapi aku tak boleh nak menahan daripada berjalan. Sekalipun ongkos nya tiada. Aku mesti akan cari jugak jalan nak pergi. Entah apa la perangai aku ni kan. Mesti dulu Mummy Monster ataupun Big boss masa muda muda kuat berjalan kan. Sebab tu aku pun terikut ikut. Yelah, orang cakap kemana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan? kan kan kan? hehehehe


Aku kurang suka sikit pergi tempat theme park ataupun tempat yang sekadar boleh melawat muzium. Aku tak suka. Boring. Tempat yang aku paling suka suggest nak berjalan mesti kena ada pantai. Atau atleast air terjun. Dekat dengan nature. Ala ala pencinta alam la kononnya. Duduk dekat pantai, tengok laut, dengan mp3 dekat telinga. Paling aku suka. Berjam jam pun takpe.


Pernah sekali dulu masa tengah duduk duduk layan feel dekat Teluk Chempedak, terdetik dekat hati aku kalau tak boleh banyak kali, biarlah walaupun sekali aku dapat duduk menghadap laut dengan dia. Dia (bukan nama sebenar). Masa tu kitorang still together. Lama dah la cerita ni. Ingatkan takkan pernah dapat but finally, tertunai jugak. Lebih kurang la walaupun bukan dekat TC. Still pantai.


Well, it would be fun right if we could share things we like to do with someone we love. I wish.. I wish somedays I will found someone like that. Whom I can share everything with.







No comments: