Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
30/11/2012    9:32pm



"I received nothing I wanted.."    

BUT

"I received everything I needed.."


Ada masa aku rasa dunia cukup tak adil untuk aku. Bukan tak bersyukur, cuma ada masa hati berdolak dalik. Rasa tak puas hati. Manusia normal, mana mampu untuk menolak rasa sebegitu. Yang aku mampu lakukan cuma yakin. Pasti yang jika ditakdirkan sesuatu/seseorang itu milik aku, takde apa yang boleh menolak, pasti akan jadi milik aku. Tapi jika tidak, mungkin belum masanya lagi. Mungkin ada hikmah yang tersorok. Siapa kita untuk menidakkan. Cuma mungkin kita akan rasa lebih baik jika kita tahu apa hikmah disebalik sesuatu itu. Right? 


Jangan dikira rezeki orang. Sesungguhnya Tuhan telah menetapkan rezeki kita masing-masing.





p/s : Do you know that the people who always forgive you no matter what you have done to them are the one who love you the most ? Jar of heart - sam tsui keep playing on my head.




No comments: