Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
26Nov2011    8:50pm



Melaka. Disebut sebagai bandar bersejarah. Dibuka oleh Parameswara, pernah menjadi tempat perdagangan paling maju suatu ketika dahulu. Juga tempat lahir encik big boss, aka encik Abah. Yang mana menjadikan Melaka itu sebagai kampung aku. Setiap tahun menjadi tempat kami menyambut Hari Raya dan cuti cuti besar. Tapi sayang sebilion kali sayang, tempat yang aku tahu setiap kali menyebut Melaka ialah Melaka Sentral, Tesco&JJ (port beli baju raya) dan Pantai Klebang. Sahaja. 


Satu hari setengah yang menyeronokkan. Banyak gambar yang diambil. Banyak jugak duit terbang melayang. Excited sangat membeli, tak sedar dompet makin nipis. Lepas ni Meggi je la jadi hidangan utama *lol. Mungkin lain kali akan ada gambar bersama keluarga pulak di sini. Sibuk nak cari tempat holiday jauh jauh, depan mata tak nampak. Terima kasih Melaka untuk masa berharga kami di sini.




|Underwear

|Antara dua orang, yang ketiga ialah syaitan. Tapi yang terselit
di tengah2 tu bukan syaitan, itu aku.

|Jonker Walk

|Hard Rock Cafe versi kecik

|Sila alihkan pandangan anda dari perut saya

|Menara Taming Sari. Gayatnyeww

|Hahahahahahah

|Jom tido? *versi syuhada. muahahah

|Same same. But different.

|Eh ehh.. hmm.. Baru tahu selama ni aku tidur comel. lol haha






Once in a lifetime
you find a friend
who touches not only your heart
but also your soul

Once in a lifetime 
you discover someone
who stands beside you
not over you

Once in a lifetime
if you're lucky
you find someone
as I have found you

Very special people
we can be ourselves with 
talk with, laugh withh
hope with, and believe with....







2 comments:

kacamataPUTEH said...

comel2. comel kawan2 kau fie. XD

efie said...

dorang semua tak comel. aku sorang je yang comel. hahah