Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
22/11/2012       1:23am




Tergelak besar aku bila tertengok balik gambar gambar yang ada dekat akaun Myspace. Ye, Myspace. Yang dah bertahun tahun aku tak bukak. Ni semua si hippo tu la punya pasal. Tiba tiba angin apa entah pergi bukak balik account lama. Malu pun ada bila tengok balik gambar gambar dulu. Tak matured sungguh. Tengok cara penulisan dah tau. 

"Windu, capew, cangat". 

Seriously, tepuk dahi sendiri, hantuk kepala kat bantal je aku mampu buat. Betul ke aku pernah tulis macam tu? *taknak percaya.


Click pulak dekat profile. Lagi lah macam nak terhenti terus pernafasan. Jiwang bebenor ayatnya. Aku ke yang taip semua tu? Geli pulak rasa. Itu tiga empat tahun yang lepas. Macam mana lah pulak nanti bila aku dah tua, dah berumur, tiba tiba terbukak balik blog aku yang ni? Entah apa perasaan aku waktu tu kan. Baca balik entry semua yang rata rata berunsurkan perasaan yang terlalu...terlalu apa eh? Mengikut hati kot. Aku memang jiwang. Memang poyo. Tak dinafikan. Entah macam mana nak kurangkan kepoyoan tu pun aku tak tahu.


Tapi aku tahu aku kena kawal daripada sekarang kalau taknak malu baca balik blog ni 10 20 tahun akan datang. Malu. Dengan diri sendiri. Dan kepada yang membaca. 



"You will find that it is necessary to let things go, simply for the reason that they are heavy. So let them go, let go of them. I tie no weights to my ankles and It feels good..."



No comments: