Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
11 november 2012    7:26pm



Ada masa dan saat saat tertentu, hati terasa kosong. Jiwa terasa lemah. Lemas tenggelam dek emosi sendiri. Aku orang yang sangat senang dikuasai emosi. Ada masa aku matang, ada masa aku sangat kebudak budakkan. Senang terusik. Senang melatah. Lurus. Susahnya jadi aku.


Takde orang pun takut kalau aku marah. Malah ada sorang manusia ni cakap kalau aku mati jadi hantu, datang nak cari dia malam malam pun dia tak takut. Sedih hati. Biadap sungguh manusia yang berkata sebegitu. 


Aku bukan tak mampu nak marah, aku bukan tak mampu nak bertegas. Cuma aku terlalu sayang untuk melepaskan kemarahan. Tak sampai hati orang kata. Penyayang kan aku?  LOL  






"Aku bukan lemah tanpa cinta,cuma tak mampu hidup tanpanya..."



p/s : Hey hotties, people call me efie, but you can call me Tonight!" :) ahaha





No comments: