Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
october 6, 2012     8:45pm






Hello, kopi ke milo kepada sesiapa pun yang baru click view pada blog nie. Lama tak update blog kan? Sekarang ni macam kurang idea sikit nak update apa. Lagi lagi bila baru discharge wad nie. Kepala macam ada sikit ting tong lagi. Badan pun rasa lemah je.Tangan dan kaki masih lagi menggeletar. Heartbeat masih lagi tak normal, macam orang baru lepas lari keliling padang 10x. Drive pun kadang kadang kepala rasa melayang. Entah kenapa aku sendiri tak pasti. Mungkin kesan daripada ubat, injection, dan berbotol botol air yang setiap masa disalurkan dalam badan aku sepanjang lima hari dalam wad. 


Terseksa rasa bila sakit. Tu lah bila sihat tak pandai nak hargai, bila dah sakit baru mengada ngada nak menyesal. Tambahan lagi bila tak ada yang menjaga sepanjang berada disana. Tak ada maksudnya bukan terbiar, tetapi tak mahu menyusahkan keluarga tersayang. Nasib ada kawan kawan yang datang melawat dan yang penting nurse nurse comel yang sentiasa berlembut semasa nak bagi ubat. Menggeletar juga rasa setiap kali dengar pintu ditolak dari luar. Fobia sebab terlalu sakit. 


Jadi, pengajaran yang aku dapat hasil daripada nak dekat seminggu stay hospital ialah jangan sesekali masuk wad lagi walaupun doktor paksa *lol. Health come first. Mula kena jaga makan, berpantang sikit sikit. Yea, antibodi aku sangat lemah. Sama lah macam jiwa aku yang sentitip tak tentu hala sekarang nie. Entah apa yang kuat dalam diri aku ni pun aku tak tahu.







|Well, wish me well soon readers ;)




Try to look into the mirror
And count all your hair
Just want to let you know
That's how much I care

Look into the mirror again
After you bathed in the rain
Drops of water on your body
Is my love that you'll gain


Put two mirrors in front of each other
And stand in the middle
The reflections among reflections
Like a room full of needle


The reflections go on and on
Eternity as the time when it's begun
This is how long you will be in my heart
And stay to be the only one








p/s : Benci dengan hakikat yang badan aku makin lama makin mengembang !















4 comments:

Anonymous said...

masuk wad saket apeni

efie said...

sakit yang dirahsiakan ;)

Anonymous said...

get well soon...

efie said...

thank you ;)