Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
21 Oct 2012  12:46pm



"Berulang kali kumencuba
Memujuk hati
Lupakan semua
Kenangan...

Namun mimpi bertemu lagi
Di saat engkau
Tiada di sisi..."



Terngiang ngiang lagu VE ni di telinga aku. Sangat kena lirik dia dengan aku. Orang selalu kata aku jiwang tapi orang tak faham apa yang aku lalui. Aku pun takkan pernah faham apa yang orang lain lalui, dan sesekali aku takkan judge hidup orang tu macam mana.


Tapi memang betul pun kot. Baca balik post post yang lepas, *uwekk, muntah sorang sorang, sebab karat sangat *lol. Tapi itu semua ikhlas dari hati okey. Bukan aku berpura pura untuk tarik perhatian mereka yang membaca.


Hari ni hari ahad. Orang kat rumah ni semua dah tidur balik. Kekenyangan sangat agaknya makan roti canai kedai mamak sebelah 7e pagi tadi. Aku makan roti telur dua keping + roti planta + teh tarik. Memang badan makin lama makin gebu kalau macam ni gayanya. Okey aku memang perlukan Herbalife secepat mungkin.







No comments: