Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
24th July 2012   2:30am



4hari dah kita berpuasa. Hari nie hari kedua aku berpuasa dekat Muadzam. Semuanya masih biasa. Takde pun yang luar biasa jadi lagi. Masih seperti ramadhan pada tahun lepas. 


Korang pernah terfikir tak, ada masa benda atau orang yang kita betul betul nak tue, kalau dapat bukannya mendatangkan faedah sangat. Kita nak sebab kita tak ada. Cuba kalau dah dapat. Buat tak peduli je. Contoh macam aku. Dulu aku nak sangat beli headphone sony. Aku dapat. Aku beli. Warna biru. Tapi bila dah lama lama, mana nak jaga dah. Kalau tergolek bersepah bawah katil pun buat dont know je. Melainkan kalau betul betul memerlukan baru tercari cari. 


Dan sekarang nie dah ada pulak yang lagi baru. Warna purple lagi. Warna febret aku. Entah sejak bila suka warna nie pun aku tak tahu. Tiba tiba je. People said me and purple look nice. Tahu je lah aku nie. Pantang kena puji, tiba tiba je semua barang nak warna tue kan *okey dah keluar topik. Back to the story, mana yang lama bila aku dah ada yang baru? terperosok kat mana mana entah.


Sebenarnya apa yang aku nak cakap kat sini ialah semua keinginan yang ada dalam diri kita nie, semuanya nafsu dan kehendak semata mata. Boleh lagi dilawan. Boleh dihilangkan minat tue. Kalau ikut memang ke laut la jadinya. haha




P/s : Saja nak bagitahu aku ada sumbat telinga yang baru. comel sangat. Ohmgey, im in love





No comments: