Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
14th february 2011   12:13am




Dah semakin jarang update blog. Tak tahu nak tulis apa sangat. Kalau ada pun aku rasa too private. Yelah, blog kan. Entah siapa siapa je yang baca. Nak tulis dalam diari pun, diari nya dah takde. Nak beli baru, malas. Jadi as a solution, aku mula lah meroyan dekat facebook. Tulis status tue, status nie. And yang pastinya, aku dah mula rasa aku nie mengjengkelkan semua friends dalam friendlist aku disebabkan status aku yang kerap sangat, dan entah hapa hapa pulak tue. Takde motif pun *haha.


Salah satu sebab lagi kenapa korang nampak aku online je 24/7 ialah kerana tempat yang aku berada sekarang nie membosankan. Bukan nak cakap apa la, lagipun aku yang pilih sendiri tempat nie sebagai tempat aku menuntut ilmu. Dah almost 2 tahun lebih pun duduk sini, dah biasa. Tapi still bosan tue tetap ada. Tanya lah student dekat sini, confirm confirm semua orang akan cakap bosan. So apa je pilihan aku ada ? Online, movies, nap. Main futsal and some activities kadang kadang. 


 Masa bosan macam nie, mula lah aku rindu nak balik rumah. Berjalan macam tak cukup tanah. Tapi bila dah dekat rumah, mula lah rindu Muadzam. Haih *apa ke gila nya aku nie. Manusia, memang tak pernah bersyukur.


So if you see my updated status every 5minutes, either on twitter or facebook, do understand this. Im bored to hell, and im addicted to the net. Sometimes, I dedicate my status to someone in hoping that the person would realize it and sometimes it just a meaningless status. Sorry in advance if that annoy you much.


Well, anyway
Cute much ? Receive it from my roommate. 
Thanks for giving my ladybird a partner, Nad. 
haha , love you lah.






No comments: