Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
19th February 2012



Dendam memang seronok bila dapat balas balik. Seronok bila dapat tengok dia rasa macam yang kita pernah rasa dulu. Tapi tanpa aku sedar, masa berlalu macam tue je sebab aku terlalu memikirkan rasa marah dan dendam yang aku tak mampu nak lenyapkan. Aku sendiri tak tahu apa ubat untuk penyakit hati macam tue. 


Setiap kali aku nak lupa, ada je benda yang akan mengingatkan. Ada je orang yang akan bagitahu itu dan ini. Setiap kali, akan ada je. Dia, hutang dia, dan sikap kurang ajar dia makin menyemarakkan rasa marah aku. Sakit hati memang tak mampu nak dibendung. Dan aku rasa orang paling sabar pun tak mampu nak menahan hati. 


Dah cukup rasanya permainan dorang nie. Aku dah malas nak layan.Gebang lah selagi kau mampu. Cakap apa kau nak cakap. Percaya lah siapa yang nak percaya pun. Janji kau tak kacau hidup aku. Takde gunanya melayan orang yang berperangai tak serupa orang nie.  




Kadang kita berusaha terlalu keras untuk membalas dendam, saat yg seharusnya kita lakukan hanyalah tersenyum bahagia.









6 comments:

miSs noBoDy.. said...

impressive..:P

efie said...

:) tak tau plak ko ada blog

kIwI said...

jangan simpan sgt dendam,,

ZhEt said...

kawan dengan aku je. aku tak gebang. aku buat lawak je hahah

efie said...

kiwi : haha. no comment

efie said...

zhet : aku tau. wlaupun kadang2 xberapa nak lawak sgt kan. muahaha