Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm

Pilihan antara dua.

9th December 2011    1:00 am



Tiada apa yang paling berharga di dunia ini selain dari kebahagiaan, tiada apa yang paling memilukan selain dari kesedihan.



Bahagia kan bila ada orang ambil berat pasal kau, utamakan kau, menjadikan kau orang penting dalam hidup dia ? Sudah lumrah manusia, perlukan kasih dan sayang bagi memenuhi jiwa yang kosong dan hati yang kontang. 


Apa yang aku nak cakap kat sini sebenarnya, aku rindu rumah dan isi isinya. Rindu suasana kampung halaman *eh kampung ke ? haha. Rindu semua yang ada dekat sana. Seriusly dah berapa lama aku tak balik nie. Bila nak balik je mesti ada program, aktiviti or something yang menghalang. Esok sebenarnya memang aku dah semangat sangat nak balik, siap dah beli tiket bas lagi *susah payah roommate sayang aku nie belikan, tiba tiba ada member ajak join program dia sebab orang tak cukup. Dah desperate sangat dah tue, sebab esok dah start game. Hati aku sebenarnya berat sangat nak balik tapi since orang dah mintak tolong, tolong je lah. Serius cerita lah aku tak reti main bola pun. Tendang tendang masuk gol sendiri jugak kan. Haha. *hampeh


Honestly, I felt something is missing here, deep in my heart. Its a true say when the happiest person when they with their friends is the same person who burst her tears before sleep. Well aku bukan cakap aku orang yang menangis before tidur, no no no tapi maksud yang seerti dengannya lah. Before tidur adalah saat saat paling genting dimana kau akan teringat balik semua benda yang kau nak lupa *Betul tak ? okey tak faham sudah. 


Moral of the story, I miss home and I miss my family.
 Minggu depan apa nak jadi pun kena balik jugak !



| I wish nothing but the best :)



p/s : Main dengan team senior esok. Wish me luck :)  



Jangan sesekali memaksa orang untuk mencintai kita.Walaupun dia menerima anda tapi kesudahan mungkin sangat memilukan 

No comments: