Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
23th Nov 2011




Hari nie ada program pengurusan stress dekat Auditorium Uniten. Terasa macam nak pergi, tapi macam takde geng pulak. Almaklum la. Budak U kan. Kalau tak ada scorun, markah atau benda yang memberi pulangan memang takkan pergi nya benda benda macam tue. Aku bukannya stress sangat pun sekarang nie, tapi saja saja nak pergi. Belajar dan untuk pengetahuan baru. Mungkin korang tak tahu, tapi psikologi adalah salah satu minat aku *ada kena mengena ke stress dengan psikologi ? -.-"


Memerhatikan orang, macam mana cara seseorang bercakap, macam mana attitude dia. Aku suka tengok sebab setiap orang ada perangai yang berbeza beza. Perangai pelik, even yang kita tak terduga. Yelah, aku kan duduk dekat campus. Orang terdekat adalah kawan kawan. Masa nie lah nak kenal kawan kawan kita.


Tekanan bagi aku sebenarnya senang nak handle. Semua terpulang dengan diri kita sendiri. Macam mana cara kita berfikir. Bagi aku kalau aku stress, aku akan bercakap dengan orang. Roommate aku yang tersayang nie lah akan jadi mangsa. Kena tadah telinga dengar aku membebel. And plus dia memang pendengar yang baik. And lagi satu, disebabkan aku suka menulis, blog nie lah tempat aku merapu. *positif kan cara aku handle stress? korang ada ? haha :P


Salah satu lagi masalah famous among teenagers nie ialah cinta cintun cintan. hahaha. Pernah dengar tak orang nak bunuh diri sebab putus cinta ? Mesti selalu kan. Memang patut pun couple kau nie tinggalkan kau. Sebab benda remeh as cinta nie pun kau tak boleh nak handle. Macam mana kau nak handle life and future kau camtu ? Okey lah, masalah cinta nie bukan remeh sebab ia melibatkan hati dan perasaan. Silap gaya boleh jadi gila. Tapi fikir rasional dah la. Be positive. Aku dah malas nak membebel panjang. *macam hebat je gaya nak bagi lecture kat orang :P. Bajet good good la katakan. haha . Lu fikir lah sendiri




 |The way I am


 |Blow all the problems away


| Fuh fuhhhh


|Happy *senyum over, macam nak terkoyak dah pipi tue






3 comments:

kIwI said...

love blow bubbles,, wanna do some,,

Farah Hanis said...

Ala. Ibu pun ada gi kursus BODY LANGUAGE tauuu ~

efie said...

Kiwi : nak main ? jomm :)


Hanis : oh yeke. tak tanya pun :P