Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
22th Nov 2011




Kuantan, Pahang ialah bandar yang bagi aku satu bandar yang unik. Kenapa aku cakap unik ? haha. Sebab kalau korang lalu jalan jalan utama dia, korang akan nampak papan tanda ataupun board yang penuh dengan kata kata kelakar. Salah satu contoh dia, nie :




|Hahaha
comel kan gambar tue.
Bersih tau area situ.
Mungkin sebab takde orang yang
sanggup digelar monyet dan beruk kot.



|Okey yang nie aku edit sendiri :P
*betul what. monyet & beruk mana ada hndset nak jawab call :P
hahahahahahaha , jangan terasa nooo



|Ouh dan ini bukan beruk yea.
Yang nie budak cumel :P


Jarang jumpa kan ? Pandai yang membuat tue psiko masyarakat. haha





p/s : Tahniah Harimau Muda atas kemenangan penalti ke atas Garuda malam semalam. Walaupun aku tengok separuh masa je, aku tetap berbangga. Malaysia tanah tumpahnya darahku ! :)




No comments: