Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm







Selalunya gerak hati aku mesti betul. Kalau dah perangai kau macam tue, kawan kawan yang rapat dengan kau mesti perangai macam tue jugak. Kalau setakat nak menganjing kemudian delete daripada friendlist, haktuih lah doe. L.O.S.E.R . Setakat kau bagi nicknames tue, ada aku mintak ? siapa yang bagi, siapa yang memandai mandai dulu ? Bila nama tue dah melekat dengan aku, pergi mampus lah kau. Kisah pulak aku. Setakat nama, tak kenyang perut der. Cuba cerita sikit siapa yang suggest kau kerja dekat hotel tue dulu ? Siapa yang selalu keluarkan duit bila nak makan sekali dulu ? Tak banyak pun kau pernah makan duit aku jugak. Dah jadi darah daging kau pun kan. Bukan nak mengungkit tapi just sebut since kau dah keluarkan statement macam tue kan.


 So hidup jangan tahu nak meludah je. Takut nanti jatuh balik atas muka kau.
Haha funny :)

*Jangan carik pasal dengan aku kalau aku tak carik pasal dengan kau. Teruk nanti





*Astagfirullahhalazim, bulan puasa nie eka. Jangan panas panas, kang terbakar semua benda nie nanti. Eh mana ada aku marah. Senyum tak perlu kata apa apa :P


2 comments:

Safinaz Eurieqa said...

sabar eka..sabar..heheh..ko kalau dah marah..mau runtuh uniten tu di buatnya..

efie potter said...

bukan uniten je, umah ko pun boleh skali runtuh kalau aku xdapat bukak pose dengan ko nanti. haha :P