Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
29th July 2011    10:02pm



Ada la jugak sekali dua orang bagi comment kat aku tanya kenapa dan apa perlunya letak lagu kat dalam blog nie. Kadang kadang mengganggu readers nak baca lagi lagi kalau dorang ada bukak music player or winamp sendiri kan. Satu kerja pulak nak kena pause winamp tue takpun nak kena pause lagu yang aku letak kat blog tue. Aku faham je apa maksud dorang sebab aku sendiri pun adakalanya annoying kalau bukak page nie tiba tiba keluar lagi dia lagi lagi kalau lagu tue aku tak berkenan.

Aku pernah je cuba apa yang dorang cadangkan tue. Jangan letak lagu dalam blog tapi bila cuba je terasa macam ada somethin wrong somewhere. Mungkin jugak sebab muzik tue sebahagian daripada daily life aku. Bukan nak kata aku nie hebat atau tau sangat pasal muzik tue. Maksud aku ialah aku tak boleh kalau takde lagu. Lebih lebih lagi lagu yang rentak slow, sentimental ala ala jiwang karat tue kann*muahaha. Yelah, kata pun dalam hati ada taman dengan air terjun.

Bila aku cuba baca blog aku takde lagu , terasa macam kosong. Takde jiwa. Sebab aku anggap setiap lagu yang aku pilih untuk diletakkan dalam blog aku ada maksud yang tersendiri.


Maksud yang aku cuba katakan pada mereka yang memahami.


|Bila rambut dah panjang, macam nie la jadinya. Serabut. Haha :D



"When words cant be understand, music speak.."



No comments: