Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
28th July 2011






Aku kalau boleh tak nak ada langsung gaduh atau masam masam muka dengan kawan kawan, dengan mereka yang rapat. Friends is everythin to me after family. Tapi kalau aku jer yang usaha nak jaga hati orang, orang tak nak langsung jaga hati aku apa guna kan. Aku pun malas dah. Tak rugi pun tak ada kawan macam kau. Menghabiskan boreh je.


Tiga minggu lagi dah nak final exam. Malas nak serabutkan kepala, senang cerita REMOVE from facebook list, tak payah contact dah dan kau boleh pergi mam !


Ahah and anyway, kalau pun lepas aku gaduh dengan kau dalam facebook tue dan kemudian aku remove kau, bukan bermaksud aku takut dengan kau. Tapi aku malas nak panjangkan cerita dan aku malas nak panaskan hati kalau nampak kau online. Nak cakap aku macam bagus ? tengok dulu perangai kau tue macam mana.


*Kau nak terasa ? Sekali lagi, sila pergi mam !



|Well, TALK TO THE HAND LOSERR !



Aku sensitif ? Memang. Baru tau ? :)

No comments: