Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
23 June 2011   2:18am


Coffee
Penyelamat yang kadangkala boleh menjadi musuh utama aku
Penyelamat dikala aku perlu bersengkang mata mengulangkaji pelajaran, musuh disaat disaat aku perlukan rehat. Semalam pun tidur tiga jam je. Okeyy, sumpah penat. Badan nak tidur tapi otak taknak bagi. Lepas tue melangut lah depan lappy nie sambil menahan perasaan cemburu melihat rakan sebilik tidur *siap berdengkur lagi. HAHA :D Jealous !

Mungkin aku patut kurangkan caffein bermula dari sekarang. Migrain pun dah start menyerang nie. Okey, memang banyak penyakit. Harap gaya je tough, tapi lemah bebenor. Biasalah, badan saya selemah dan selembut hati saya. Lembut ke ? Sangattt . Orang kata dalam hati ada taman bunga kann. Zaman sekarang, menilai orang daripada luaran dia dah tak relevan langsung. Banyak sangat contoh contoh terdekat yang aku dapat tengok daripada orang sekeliling. Harap muka je innocent, tapi perangai mengalahkan hantu. Nampak je tutup aurat, tapi sebenarnya ? Fikirlah sendiri kan.


Biar orang kata hati aku tak sekental luaran aku,
but this is me. Hanya yang mengenali , mengetahui :)

*credit to Deqna for picture editing :)







"Bagaimana harus aku menahan rasa rinduku
Bila kau tiada di sisi
Ku menyayangi mu , Hingga akhir hayat nanti"

No comments: