Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
9th November 2011    10:32pm





Disebabkan aku keboringan tahap terlampau sekarang nie, walaupun esok midterm *relax je tak study pun lagi, haha, aku cuba cuba lah buat eksperiment kat rambut aku. Kalau sesiapa yang rapat dengan aku mesti tau aku dah lama mengidam nak buat rambut pacak aka landak nie. Tambah tambah lagi dengan adanya spray free orang bagi nie, ape lagi. Korang tengok la hasilnya. Sumpah tak jadi langsung. Mungkin sebab rambut aku panjang sangat, so memang tak jadi la kan. Cuak nak potong pendek rambut , takut tak sesuai dengan muka. Gambar gambar bawah nie untuk jadi bahan gelak layak la kot. haha. Tangan tak kreatif der, nak buat camno. Nah nah tengok nie




*Malas nak edit. Yang penting original.









Muka aku memang poyo, korang tak payah cakap pun aku tahu. Haha.
Demm, I seriously need one hairstyler. Just one please please.
Anyone, volunteer ? :P 





2 comments:

Farah Hanis said...

Sesuai gila jadi bahan gelak. Serious :DD

efie said...

haha shuddup youuu ban