Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
14 June 2011   4:29am



Cinta.
Ada yang kata boleh hidup tanpa cinta, ada yang kata tidak.
Ada yang lepas putus terus menggelabah nak cari yang baru, katanya tak boleh hidup sunyi/bersendiri.Tak boleh nak kata betul, tak boleh nak kata salah sebab semua tue terpulang pada diri masing masing.

Aku kata aku boleh hidup walau tanpa pasangan. Memang , sangatlah no problem.
Siang siang memang aku mampu dabik dada kata aku sangat gembira, aku happy even tak punya sesiapa di sisi kerana aku ada kawan kawan, aku ada Ibu yang selalu call tanya khabar, aku busy dengan class dan asignment.Tapi tak dinafikan waktu waktu macam nie, terasa sangat ada sesuatu yang kosong. Kadang kadang terasa sebak sendiri. Sakit sendiri.

Akibat terlalu sayangkan orang yang tak pernah sayangkan kita, macam nie lah jadinya.
Tapi sikit pun aku tak menyesal sebab aku tau aku dah bagi yang terbaik. Dah buat yang terbaik. Apa saja untuk kau *dulu lah kan. Dan aku sendiri pernah cakap, aku korbankan segalanya untuk kau sekarang supaya kalau apa apa jadi nanti, aku takde rasa sesal. Well, memang itu yang terjadi dan aku tak pernah menyesal.

Jadi buat masa sekarang nie aku rasa sangat tak berperasaan untuk mencari yang baru. Terasa bosan dengan permainan cinta. Lagi lagi bila tengok dekat facebook
*keluar dekat wall okey, bukan stalker.
Sekejap kata sayang, sekejap kata benci. Sekejap bie bie, lepas tue babi babi pulak. Sumpah aku bersimpati. Aku bukan dewasa, tapi korang yang terlalu kebudak budakkan.


Mungkin ya mereka boleh berkata hidup aku kosong. Tapi lebih baik kosong daripada hidup bermandikan luka, bermandikan air mata dan bermandikan pengorbanan yang sia sia.


Muka bosan tengok paper costing . haha :D





2 comments:

anoynymous said...

beb.! aku mungkin paham pe yang kau dah lalui tapi mungkin bukan sepenuhnya. aku pun pnh kehilangan dan org lain pun pnh alaminya juga.aku setuju dengan pemikiran kau sebab aku pun buat benda yang sama.harap kita boleh jadi kawan. PEACE!!

efie said...

aku just keluarkn apa yang ada dalam hati. kadang2 simpn nie buat rasa lagi sakit je. well, sure. kawann ! :D