Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm

Kawan itu.

30th October 2011





Bila aku tak contact, bukan bermaksud aku lupa
Bila aku diam seribu bahasa, bukan bermaksud aku benci
Bila aku takde di sisi kau saat kau perlukan aku, bukan bermaksud aku mengelak
Bila aku takde masa nak dengar masalah kau, bukan bermaksud aku pentingkan diri.


 
Tapi aku juga ada masalah tersendiri
Yang aku tak mampu untuk berkongsi
Yang aku perlukan masa untuk bersendiri.


 
Bila kau touching, aku tak memujuk.
Cukup dengan satu penjelasan.
Mungkin kau terasa dengan sikap acuh tak acuh aku,
aku bukan tak kisah tapi kadangkala terasa penatnya.


 
Biarlah seribu tahun pun tak contact,
aku tau aku sayangkan kau.
Sahabat yang pernah ada masa aku susah.





 
p/s : Congratulations on your graduation days a few weeks back.
Iheartyou.





No comments: