Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
7 october 2011 







Watching this movie at East Cost Mall yesterday. Overall, I think its quite good la.
Have all the element, funny, nonsense, damn scared.
Kinda worth my Rm6 for the ticket. *using student ID
much much much muchh better than bini-biniku gangster which I
WASTE my rm14 just for watching it. haha *ketuk kepala kejap.

Between me and Jessie *my collegemate,
 tak tahu lah siapa lagi penakut kan. Dua dua stok tutup mata dengan sweeter je. haha *macam haram



And after that, sushi time.

|Muka kerek kan. Lapar okey time nie


|Tak tahu apa nama benda alah tue. Tibai je la apa yang ada :D


|Okey, muka menggelabah :D


|Green tea, good for the health :)



|On the left, saya saya !
On the right, tak dikenali. haha :D



|Nie masa dah nak balik. Awek sebelah tue cun,
buat saya tersipu malu je. *Muahaha :P



*okey sebenarnya saja nak tayang gambar je. Lama tak letak banyak banyak picture macam nie kan. Nak tengok, tengok. Taknak tengok, boleh jalann. Okbai. muahaha :)



 

p/s : Gembira mampu membuat aku terleka.
Permulaan semester terbaik, dan semoga ia berterusan sehingga ke pengakhiran nanti






2 comments:

ZhEt said...

untunglah pergi kuantan x ajak haha

efie potter said...

aloloooo, hahaha benda tak plan derr