Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
16 August 2011/ 16Ramadhan    9:52pm



Entah kenapa terasa sebak sangat dada nie. Aku rindu sangat dengan rumah. Bukan dengan rumah je, dengan isi rumah sekali la kan. Isi rumah bukan bermaksud kerusi, meja, tv, astro tue tau tetapi penghuni penghuni dia la ofcourse. *eh, astro pun rindu jugak lah, haha :D. Seminggu lagi nak balik tapi terasa macam lambat sangat masa berlalu. Bilalah boleh nak packing barang nie -.-



Dipetik daripada kata kata Wardina Saffiyah dalam satu temubual nie,

 

"...apabila kita menjadi baik, yang datang kepada kita dan yang Tuhan kurniakan kepada kita juga adalah rakan rakan yang baik.. "


Walaupun aku takdelah sebaik mana, banyak sangat khilaf dan silap yang aku dah buat dekat orang sama ada di dalam keadaan sengaja atau tak sengaja, tapi aku tahu aku ada sahabat yang boleh sokong aku masa aku jatuh dan bangun, yang memberi nasihat jika aku tersilap dalam membuat percaturan hidup, yang mampu membimbing jika aku terpesong, yang mampu menarik aku bangun jika aku jatuh terduduk dan mampu memberi bahu untuk aku  bersandar dan menitiskan air mata.
Terima kasih kepada-Nya yang mengurniakan aku sahabat sebegitu.


Aku tahu orang pandang aku macam mana, aku tahu orang cerita belakang aku macam mana tetapi aku hargai sangat sangat pada mereka ini yang tak menghiraukan kata kata orang, yang terus mengenali aku, yang tak memandang serong pada aku. Sungguh, aku terharu.


Mungkin ada benarnya kata kata ini, dengan siapa kita berkawan mampu mencerminkan siapa diri kita. Aku tak sebaik mana, tapi aku mempunyai kawan kawan yang baik. Aku tak pandang macam mana pakaian kau, macam mana cara hidup kau, macam mana bahasa kau. Yang aku pandang kata kata nasihat yang kau beri dan yang aku pandang adalah kejujuran dalam kata kata kau.





Kepada semua yang aku panggil kawan dan sahabat, thanks for walking into my life.
Im sorry I aint a good friend, but all I know is iloveyou guys :)
XoXo
Lots of love,
Syafiqah :)



Baru lepas tengok movie Just Friend. Tue y macam terpengaruh skit kot. haha :D

No comments: