Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
29June 2011   3:17am





Daripada pukul 8pm tadi aku dok buffer cerita khurafat dekat youtube tue tapi last last tengok separuh jalan je sebab Nad dah tidur. Punya lah lama tunggu buffer, tapi hampehh. Bukan takut nak tengok sorang sorang, tapi seram je. Muahaha, nie pengakuan terbuka okey. Sumpah aku memang penakut *ayat putar alam. Lagi lagi bila dorang bercerita pasal kisah kisah benar dekat Uniten nie kan. Perasaan ingin tau aku memang kuat, aku nak je tau semua benda tapi bila sampai waktu tengah malam camni, mula lah terbayang tue terbayang nie. Sampai satu tahap, ade satu malam tue aku nak terkucil tapi sebab takut punya pasal, aku boleh pulak tahan sampai pagi kan. Padahal tandas tue tak sampai berapa tapak pun daripada bilik nie kan. Cambodo tak ? Harap badan je macam anak gajah, tapi penakut bebenor. Eh, tapi bukanlah penakut sangat kan , cuma bila ada yang bercerita tue, terbayang lah jugak kan. HAHA, brape banyak kann daaaa ...



Tukar topic, lain videoclip lagi best :)
Kenal lagu nie bila Erul nyanyi masa konsert AF
 layan jiwang jap :D

Selebat hujan yang turun
Mencurah membasahi bumi
Tidak selebat hujan
Di dalam jiwaku


Sehebat halilintar
Membelah langit yang kelabu
Tidak sepanas petir
Yang membakar hidupku
Oh hujan
Di antara airmataku
Menitis laju
Bersama pilu pilu

Kucuba menghapuskan
Kenangan waktu silam
Namun bertambah membara
Rindu yang ku sekamkan
Semakin aku mencuba
Semakin terasa siksa

Inikah yang kau tinggalkan
Untuk diriku


No comments: