Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm





Jalan jalan di blog orang sebentar, membaca kisah hidup mereka
biasalah, cuba melupakan kegusaran yang melanda.
Tiba tiba tersesat di satu blog ini.
Tuan punya blog baru saja putus cinta
*tergelak seketika
Aku seronok kerana apa yang dia lalui sama macam yang aku pernah lalui
Malahan bertambah seronok kerana dia adalah kawan rapat kepada si mantan gila.
Seronok kerana ada juga yang berkongsi dengan apa yang aku pernah rasa.
Maaf kerana berseronok di atas kesedihan kau , tuan kepada blog
Aku cuma mahukan si mantan itu sedar di atas kekecewaan sahabat baiknya.
*Aku doakan kau dapat bersama dia kembali.

Kau terasa ? pergi M laa :)







2 comments:

Safinaz Eurieqa said...

jalan2 singgah blog ko....ermm...hope ko eppy always k...(^_^)v

efie said...

tak payah cakap, aku tau ko hari2 jadi stalker aku kat cni kan ? haha