Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
....



Nie nak bagitahu sikit
Orang kalau dah buat salah sentiasa ada perasaan takut kan?
Block lah aku macam mana pun, aku akan sentiasa ada cara nak stalker kau.
Dah kata pun stalker terhebat . haha
Buat buat check sikit friendlist kau tue, kot kot ada tersesat
satu page milik aku ke. Muahaha
Loser muka macam kau yang sekejap ayu sekejap macho memang tak kemana.
Dah la bergaya dengan hak milik orang lain.
Agaknya dekat mana maruah diri kau, kau letak eh ?

 Tekaan aku bawah bend kau tue kot.
Siapa siapa pun boleh picit picit. Memang dasar murah. haha. Rasanya lagi murah daripada prostitute dekat lorong Haji Taib tue doe.  PATHETIC !
haktuihh lah kat muka kau !!
Hidup pun atas dasar menipu sana sini, menyusahkan orang tak hingat dunia, gebang pun boleh tahan jugak. Bahan orang tak boleh blah. Bajet diri hebat sangat.
Hidup menongkah dunia kau kann.
Kenapa agaknya eh kau nie masa kecik kecik taknak mampus,
dah besar kerja menyusahkan orang je ?
Kawan kawan yang kau ada ramai ramai tue bolehla
 kau nak beli dengan duit haram yang kau cari.
Cuba nanti kau ada penyakit dah nak mampus, cuba nanti kau susah,
kita tengok ada lagi ke tak dorang eh.
Sesuai lah orang macam kau dapat kawan macam dorang. Tahniah aku ucapkan. Tahniah juga dekat girlfriend kau tue sebab kena tipu bulat bulat dengan kau. Well, kau boleh nafikan. Tapi hanya aku, kau dan Tuhan je yang tau hakikat sebenar. HAHAHA, aku gelak dulu. No offense yaww loser :)


p/s : Yang kau nak terbakar asal ? Aku cakap pasal kau ke? Siapa makan cili, dia terasa pedasnya. Siapa yang pakai sweeter giordano aku, dia yang terasa panasnya. Nak kata aku hebat? Tak jugak. Rasanya kau lagi hebatt. Muahaha. Tak payah nak kecoh kecoh sangat dengan member kau pasal entry nie eh, sebab nanti aku tau la kau pun rajin baca blog aku. Bangga pulak rasa nanti. aww :D 
see ya, L ! :)






No comments: