Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
15th May 2011   2:24am




Disebabkan mata masih celik akibat penangan nescafe 3 in 1 , di sini jari jemari saya sangatlah gatal untuk menyenaraikan 10 sebab kenapa saya masih SINGLE !
mesti ramai yang tertanya tanya kan ? muahaha *kau ingat kau artis ?
ahh, kisah pulak aku. well, here you go


  1. Tak ada orang nak. Well, Obviously lah kann. Kalau tak tak SINGLE, it will be IM TAKEN ! Stay away biatchh ! *menggelabah. haha
  2. Duit. Saya suka shopping. Boleh spending untuk diri sendiri. Tak payah nak simpan simpan untuk guna masa date/guna untuk support couple/beli hadiah or whatsoever. Lets shoppingg guyss! *LIKE
  3. Cemburu. Lagi lagi kalau dapat couple yang macam soSIAL sikit nie kan. Yang kaki lepak sampai pagi, memang rasa nak hempok kerusi kat kepala dia. muahaha. *sukahati kau je
  4. Rindu. Lagi lagi yang duduk berjauhan. Tak de lah rasa macam nak mati bila rindu tue datang. Penat
  5. Risau. Tak payah nak risau bila dia tak reply message , tak jawab call, tak sihat, nak mati or things like that. Aman je hidup aku kann.
  6. Sakit hati/sedih/kecewa. Bila dapat tahu dia curang atau main kayu sepuluh ataupun ada scandal scandal lain/kaki kelentong. Confirmlah banjir bilik korang kan. Bantal pun tiap tiap malam tak pernah kering. Standard la tue. Boringgg
  7. Hangoutt. Boleh keluar dengan sesiapa pun yang aku nak. Tak payah risau ada orang marah, jeles, mengamuk or so on. Boleh flirty dengan sesiapa pun. Menarik kan ?
  8. Pengorbanan. Confirm lah bila kita dah sayang dengan someone nie, kita sanggup buat apa je untuk dia kan ? "I'll catch a grenade for ya, but you wont do the same". Letihh
  9. Ketenangan. Tak ada orang nak merajuk, nak marah marah, nak memaksa, dan yang sewaktu dengannya. Aku suka
  10. Last but not least, HAPPY. Siapa cakap single tak happy ? tak ada orang yang sentiasa ada disisi ? Tipu. Keluarga sentiasa di sisi. Bestfriend and kawan kawan. Phone tak berbunyi ? lagi tipu. Setiap masa ada je yang call, yang text sampai rasa dah tak larat jari nk tekan keypad.


      So moral of the story, kita yang pilih jalan hidup kita sendiri. If baru break, tak payah lah nak meratap sangat. Maybe mula mula boleh terima lagi, sebab kita dah biasa orang care pasal kita. Tapi kalau dah sebulan tue, buat buat lah jadi kuat balik. And tak payah lah rushing sangat nak cari pengganti. Bila tengok ex dah ada orang lain, kita pun nak menunjuk-nunjuk. Sangat tak matured. Pergi M la sama itu ex. Pengganti mungkin ya boleh mengubat hati yang luka. Kalau bernasib baik. Kalau dia pun sama macam yang lama, alamatnya meranalah diri. Tanpa couple pun, aku mampu hidup. Aku mampu gelak ketawa, aku mampu bahagia. Ada apa dengan cinta kann ? :)


well, saya single dan saya okeyy
And im proud with my status :)



p/s: Entry ini tak ada kena mengena langsung dengan yang masih hidup ataupun yang telah meninggal dunia. Sila jangan perasan.





No comments: