Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
Well, its been 4days since my semester break started
Ingatkan nak kerja part time dulu masa cuti nie, tapi tak cari pun lagi.
haha, tiba tiba rasa malas pulak kan.


Final exam semester 2 nie dah lepas.
tapi risau sangat dengan result sebab masa exam tue tak prepare betul betul
Tambah tambah lagi dengan carry mark yang memang sikit gila sebab 
quiz banyak yang rendah, midterm exam main main, kelas banyak ponteng.
yeahh, I guess sem 2 nie yang paling teruk kot. 

But nasib baik ada yang menyokong masa aku tengah down gila tengok carry mark rendah.
Rasa macam dah tak mampu nak berjalan, nak bangun, nak study. 
Tak mampu nak buat apa apa.
Nak menyesal pun dah terlambat.


Well, a big thanks to Iez, my final year sunbae yang nama
penuhnya tak boleh disebutkan disini, HAHA :P
sebab dan dan datang bilik aku masa aku tengah down tue,
rempit dengan aku pergi 7eleven, lepak tasik , borak borak dengan aku , tenangkan aku ,
bagi semangat dekat aku. 
Thanks iez. Tanpa kau aku tak tahu apa aku akan buat masa tue.
Sumpah aku rindu sangat dekat kau.
Hopefully praktikal kau akan berjalan lancar nanti.
Aku sentiasa doakan untuk kau :)


And also thanks to my miss muncitt sebab selalu membebel suruh aku study. Bising bila aku online non stop and selalu jadik jam loceng aku pagi-pagi even ada 1hari tue terlajak jugak tidur. haha

First day paper

Third day paper. haha, cumel je

Dah habis paper. haha
sorry, termasuk sekali pic member you.
HOTSS TEACHER laaahhh. haha :P








No comments: