Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm

Sorry accepted :)

28april2011 







Aku hanya mahukan yang terbaik untuk diri.
Ibu saya cakap, untuk mencari ketenangan hidup,
maafkanlah sesiapa yang pernah bersalah pada diri.
Jadi, pada saat ini, aku maafkan setiap zarah 
salah yang pernah korang buat pada aku.
Walau sebesar mana pun, aku anggap korang tak pernah bersalah pada aku.
kerana aku juga tak sempurna,
yang khilaf, sentiasa membuat kesilapan,
dan berharap mereka yang pernah aku sakiti memaafkan diri ini.

 



Setiap orang mahukan kebahagiaan.
Tuhan, berikan aku hidup yang tenang
Berikan aku kebahagiaan .
Biarkan aku gembira bersama mereka yang tersayang
Biarkan senyuman sentiasa bergayut di bibir
Ubati hati yang pernah terluka dengan kegembiraan
 


p/s : kepada yang tersayang, hanya satu. Aku sayangkan kau :)






aku poyo ? kisah pulakk






Hutang emas dibawa belayar,
hutang budi dibawa ke mati,
Hutang duit sampai bila bila aku tuntut biarpun sampai ke alam lain nanti
Aku jahat ? tak kira kau pulak 
hahahahaa ..
*mereng suda







No comments: