Updates:
Will turned 25 years old in 2 months. 21/5/2016 , 3.22pm
22april2011    12:12am








Kinda busy nowadays
Well, Im currently working 2 part times job at a times
Nak cepat kaya ke ? sudah tentu tidak
Sebab nak kata banyak duit punn, nak makan tutti fruity tak lepas lagi
HAHA
Saja saja busykan diri. Carik pengalaman ,
kenal dengan orang orang baru,
persekitaran baru .
Aku suka keadaan sekarang.
Balik kerja jer dah penat. Takde mood nak buat pape.
Texting, calling, lepaking. Memang taklah bila dah penat
Baguslah kan. Atleast, aku takde masa nak fikir bukan bukan, 
jadik stalker terhormat and
sibuk nak ambik tahu keadaan semasa orang yang
pernah berada di masa silam , juga orang
yang berada di hati sekarang.



Aku takkan biarkan kesalahan lama berulang lagi
Love someone who already have their somebody , it just something I want to avoid.





p/s : aku bukan ingin menjadi yang pertama, mahupun yang terakhir,
aku hanya ingin menjadi satu satunya :)











No comments: